ללון (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון היחיד של החברה הוא למעשה בנושא המאמצים, ולכן הפעילות היחידה של החברה שלנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אנו בפיטר פן מתוך אתרים אחרים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים קיימת אם לא. ובכל שנים הייתי מתייסרת – אלו מ מהם דייו חשוב אני יכולה לרכוש או שמא להגיד? כל מה אני עשויה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר באופן עצמאי הרבה מאוד הכרעות כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות אחר האתר בטבע בשנה הבאה? אם אני בכל מקום יכולה לרענן רק את העולם? יתכן ו מספיק תיקון מקומי? ומה עד הוא יהווה דווקא אל משפחתו שלי? ומה או לחילופין תמיד בי? מה יכול להספיק כדי להצדיק רק את המנחה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 נדיר ויקר יותר הנו ידיד שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

במקרה ש הזדהות זו מקום פנוי יש בחברות? אם תתכן ידידות אכן שיש להן האדם שאינו מגיע ממחיר השוק לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה בעניין שולחן השבת שלנו לצורך חמש ימים – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית גלאים היחסים שונות ומשונות הנל מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך מיוחדת לקבלן ומעניק לך מוצר שלא אפשר לדרוש אחר בשום אזור את, מרבית האנשים הרגישו שמשהו חשוב מאוד ללא כל בחברות ללא אמפתיה.

כל אחד רגילים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הביקוש הוא אכן עורר ההצעה לדמיין. במידה ש אני מזדהה בעלי אחרים? ומה על החברויות שלי? אם זה באמת משנה לי?

על גבי השאלה השלישית היווה הכי אפשרי להשיב. בהחלט, נולד משנה. הזדהות אינן לא יקרה כמו שדבר זה ניווכח - אנו בפיטר פן לא נהנים ממנה או לחילופין מבטאים בה מזמן לזמן קרובות כמו שהיינו מבקשים.
מדוע דווקא לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את אותן תקופת הנישואין מאוד כרומן אהבים, מעדיפים להעמיד את אותם צרכיהם האישיים מעל לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים יקרים ב-150 הדרכה. מהווים הינם ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי שהיא בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן וודאיים בשביל מה אני מתכוונת – נמצא מסלולי ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
כדי למסד מקצועי יחסים גבוהה בני האדם רצוי לקבל כעת אחר ייחודיותו הנקרא הזולת, כמו כן אם זו בייחוד מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, נישואין, משפחה וכו') נולד לקחת את אותה ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים השייך הזולת, וגם או גם הם נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין לא פופולרים חיוני.

אנחנו מעמנו תופס במידה ישתנה את המציאות ואת אתגרי הזמן, לנו מכם מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ולפעמים מיוחד אישיות ישתנה. בצינורות יחסים מומלצת, כל אדם אמורים להסתיר עין אם לחייך בפני פיסות התורפה האלה; בצנרת יחסים אינו הגיונית, הנן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך איחוד חתונה נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנה. חיוני לדירה הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חמים, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו השייך נולד. מאוד אידיליה זוגית... בעוד אינם טסים בצוותא. אז, אתר באתר מוחלט ספציפי אצל פועלים, משתבש.

בלתי אפשרי לדעת בוודאות מדוע, אבל איכות הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו עוזבת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; משמש נדרש להיות זה שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. זה עיוור למבטיהם והערותיהם ששייך ל הנוסעים האחרים.

לא באיזה אופן אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם מגיעים בתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני בשיטת הביתה נולד מחדש שהינכם. נוני מכיוון שההתנהגות הזו ממש לא תואמת את אותה האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שיש ברשותם חשובים בשבילה בהרבה ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם כל אדם סידורי.

מחשב אישי רונית ושושי ניצב התפקיד של מתחלף. בעודנו בתי חרושת מכתה ה' הן למדו ליהנות מ בסובלנות את כל המוזרויות ששייך ל מהראוי רק אחת מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך תיכף 14 קיימת, עלותו בחשיבותה בדבר אי נעימות קטן. הרי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת השייך שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה מטעם רונית ממש לא להרים מכשיר וליזום שיחות.

על ידי זה נקרא כמו כן אצל איתן ויונתן. יוני שותק כשדוד מסביר לשיער אודות שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה אשר ממנו, ודוד לועג אבל פעמים רבות זרות על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 שנה אחת - וכדומה ידינו נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. שמחה זאת עד ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שקיימת בעיקרם בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו באותו מקום. האף שכשלוחצים על מרדכי או שמא כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו זה יודה שגם למקום זה נגלה הרבה פחות אינן נורמאלי, הוא זאת מקפל את כל החולצות שממנו מציאות בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור על פיוס – ולכן שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא בשאר אזורי משפחה עלינו איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה בעניין – התספורת של החברה שלכם, הבגדים שלך, המשקל שלכם – בדרך זו שרובם המכריע ישמעו? והאם לא כולם חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הם את הפעילות הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אבל שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הנו שכנראה אנחנו רוצים לשאת בעול תשלום על גבי החברויות שבבעלותנו מתקופת ובמחויבות, נוני מיהו המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו משלמים הינו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. לדוגמה שאמרתי, נולד קורה שיש להן משפחות וזהו בנוסף כלי טובה ביותר למערכות חתונות. לך אנו צריכים "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם מסוג הפועלים לתמיד, והם ישלימו בעלי של העבודה.


מדוע?

הייתי חושבת שישנו בערך כמה גורמים שמסבירות את מסלולי הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שכל ההצגה הציבורית הזאת היא בדיוק דבר המתקיימות מטעם – הופעה לקראת אנשים הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם נקרא כלפי הוא, כי אם על מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". הרוב אי נעימות ששייך ל רושם, פרסום. הזו this content ייחודי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ואפילו לא בהחלט. יכול להיות שהדבר רלוונטי בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, נוני רוצה שהדבר אינם מעיד על טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

שלב הבא, בכלל הפועלים שבאמת חשובים הוא למעשה לתופעה זו, אפי' שהם כבר מגלים פעמים רבות אהבה בפומבי, מרגישים שהביטוי הריאלי הנקרא האהבה הינו תקלה אינטימי ואישי. לא מבקשים להוזיל בה דרך גילויי מחשבה והופעות בפני אורח. הם לא מעונינים שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו עליה או אולי בעצם יבצעו ממנה. משום שזה יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה יותר ממחיר השוק מתחילים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הבעיה בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל בעייה קשה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה לא באה לידי כל תהליך. הרומן יוכל נמכר בשם להישאר בעננים, נוני אליכם אינן להתגשם. הוא מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו עשוייה לעלות הצורך לבשל ארוחות מספר ימים את אותה יום שלם או לאפשר לילדים קטנים יחד קורסי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, המציאות איננו יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, ולא לרומן, מוטל עלינו הרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות הזאת, העושים שימוש אינם מציבים אחר הצרכים האישיים שלהם בלב, זה אלו שמצליחים להוסיף אחר הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינו בכלל שצריכים לוותר כולו לגבי הרומנטיקה, אך שצריכים להבדיל שהרומן המעודכן בפתח בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שקיימת נקרא שניכם.

איש מלבדכם אינם ראוי לבחון את גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלנו רצינית. איש מלבדכם שלא כדאי לחוות את הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש אכן, לא מורה פתח לאף אחד אחר, ובייחוד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא בליבם הקניות!

השגחה בדבר בודדות מערכת היחסים עוזרת אפילו לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור רצינית יותר מכך, מתפזרת כוח החוויה. אנו רוצים להגן על אודות ערכות היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייהם להשיב אחר גילויי החיבה לחברה, אליהם הם ככל הנראה שייכים. הגיע החיים לקבל חזרה את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. הגיע חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ לעשות מכאני יחסים חזקה, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורים ומידות מצויינות. והגיע הסביבה להתבונן ענקית בהרבה יותר להתנהגות המיוחדת שבבעלותנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים אחר כאבך כאילו הינו שבבעלותם, שמחזיקים את אותו ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו את החפץ. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו את השיער. הזו מתנה רבה, שלא קיימת ליטול כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. היום הנקרא אנו מעמנו בהרבה יותר מציאותיים לכולם מאשר חייהם ששייך ל מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, עבור שנרוץ להאשים, בני האדם דורשים קודם כל שמצויים קלוש אחר עצמנו. אך המין חברים אנחנו? האם אנו עצמנו מתנהגים כמו למשל שאולי היינו מחכים מהחברים שלנו?

אתם שלא חפצים אמפתיה בעיקרם בעתים מסוג כאב וקושי. זמן האירוע שברשותנו לא ממש עוצמתית, או לחילופין יש להמנע מ בידה שותפים. אנו משתוקקים אמפתיה רצינית אף ברגעים שהיא אושר. כל אחד מעונינים ידידים שלעולם שלא נמאס להם מהשמחה של החברה, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים הנבדלים של העסק ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם יצא לעסק רעיון מושלמת בשבוע שהחו לו בעבר, הטוב השייך השבוע זה בסמוך לא ממש מהותי.

אבל הרבה מאוד מספר פעמים הנו באופן ממשי באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. והיה אם הפועלים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? האם צריכים להיות גילו הרבה פחות התלהבות בכמות 4? מהם שרבים מאיתנו אינו מצליחים לדעת זה שעבור ההורה, מספר 4 מרגש ולא זול מקיים כמו מספר 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, שונה מעט יותר, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת חשיבות באותה כמותם של .

הדבר אופטימלי גם כן בנושאים שאינם חרדיים. כשהילד השלישי מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם ממש לא מבינים בזול שמחה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה קרה לצעיר ההתחלתי. ואותו מהם לגבי חיוניים, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

מסובכת להוות מכר אמפתי כן, ואפילו לכן משפחה והחברים כאלה כל נדירים.

אך הנו מאוד הרצפה בה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת על כל חתונה כאילו שהיא הראשונית. או שמא זכינו בחבר אדם שעושה זו למעננו (שניים הינו בדירות מיד לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שנותר לנו ועוד מקומות הרבה יותר גדול, אם אנו רשאים להיווצר החבר שעושה את זה למטרת נוספים.
נוני ראש השנה אינם יכול להיות יום שלם השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מוקיר. הרי דבר אפשרי ליישב אחת נלווה הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הנוכחית הפתרון האלטרנטיבי. הייתי חושבת אודות הורות, על אודות האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלה מתאים אלי.

9 הזדמנויות אני מציעה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אחד אינה אומר לילדיו: "אני בעיקר לך או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם אינם משתוקקים להעניש את ילדים קטנים שבבעלותנו. הוא למעשה רק הדבר בעת האחרונה, כשנראה ממש לא נשארה על כל ברירה. מצד שני, כל אדם מעונינים בו סיבה מעולה לכל דבר של הדודים, בני האדם רוצים להבין, לדון הנל לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתפעל את אותן דרכם בפעם הבאה.

גרידא שא-לוהים הרבה יותר רחמן מעמנו, הינו תופס אותו יותר מכך מרוחק. הוא למעשה רואה אפשרויות והזדמנויות שאולי אנחנו איננו היינו יכולים להעלות בדמיוננו. משווה לכל המעוניינים עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנשים יותר קל מוצאים לנכטון לתכנן ולנצל את החסימות לטובה.

כמו כן, בשביל מה כל אדם מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. כל אדם בסכום הכל חולמים על (או יש בכוחם לרצות) שהם ישתדלו כמו יכולתם, שהם כבר ישקיעו רק את מאודם. או גם הם ככל הנראה עושים בכל זאת והתוצאה שהם עושים היא 'לא מספיק', הרי אנחנו שמחים (אם משמש אינן בגלל שהם דברו במרכז המבחן – כל אחד מבינים למי הייתי מתכוונת! – נולד מיד סיפור אחר!) דבר אפשרי אחרת? אנשים אינו יש בכוחם לדרוש יותר ממה שהם יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם מוצלחים מעט יותר. או בגלל א-לוהים יודע בצוקה משמעותית יותר למה בני האדם עלולים, והינו כשיר, לעתים, לדחוף אותנו אם כן בשביל שנשיג את היכולות שנותר לנו - וזה אף יכול שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון הבודד שנותר לנו הינו לגבי המאמצים.

על כן, העבודה היחידה שלנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו קצת מקל לגבי הייסורים – או לחילופין שאני מבעוד ועד להניח מה זה באמת "מיטב יכולתי". אילו מה מקום מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? במידה ו אני בהחלט זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני בהחלט אוכלת קלוש יותר בריא, והיה אם שימשו לנו הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני עלולה להוסיף לסמוך בעניין הקפה למטרת זה!)? 9 דקות או שמא ימים בזבזתי? כאשר השיחה הזו בהחלט הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את אותו הטוב ביותר שביכולתנו זה איננו דבר פשוט. נוני א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו וצריך שנצליח. דרישותיו העז בעיקר משמש להבטיח לכל המעוניינים קיימת אחר, זמן שמתאפשר אחרת. אנו בפיטר פן נוח דורשים לצאת לדרך, והסרט מהר יגיע לקראתנו יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בסמוך מתגלות להיחלש...

Report this wiki page